Wachtwoord verwijderen ITunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij voorbaat zeg ik maar meteen dat ik een echte leek ben op gebied van Itunes en Iphone. Ik heb de Iphone net en wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtwoord verwijderen ITunes
Bij voorbaat zeg ik maar meteen dat ik een echte leek ben op gebied van Itunes en Iphone. Ik heb de Iphone net en wil hier jailbraik op uitvoeren.
De handleiding: Absinthe: jailbreak Iphone 4s op iOS 5.0.1 heb ik doorgenomen en heb de GreenPois0n Absinthe gedownload en unzipt. Nu geeft het programma aan dat ik het wachtwoord in Itunes moet verwijderen, dus ik denk dat dit mijn apple ID is maar ik weet niet hoe ik die kan verwijderen en of dit ook de bedoeling is eigenlijk . Ik heb wel de code uit Iphone gehaald. Wie kan mij helpen ? Alvast ontzettend bedankt! Groetjes Brigitte |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Absinthe maakt gebruik van de backup/restore functies van iTunes om de exploits te injecteren. Vermoedelijk heeft Absinthe een backup gevonden die beveiligd is met een paswoord.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het heeft dus niets met mijn Apple Id te maken begrijp ik, toch? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 februari 2012 om 19:17 ---------- Oh, zou dit met ICloud te maken kunnen hebben? Alvast bedankt voor je hulp ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 februari 2012 om 20:51 ---------- Ik ben d'r uit! Toppic sluiten |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ervaar dezelfde problemen met het wachtwoord voor de backup, echter kan ik dit niet uitschakelen in itunes. Ik kan de 'lokale reservekopie coderen' niet aan- of uitvinken. Iemand een oplossing, wellicht kan de topicstarter een oplossing geven? Mvg, Nick |
Labels |
greenpois0n absinthe, iphone 4s 5.0.1, jailbreak, wachtwoord itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone vraagt constant om itunes wachtwoord | nvaltena | iPhone Apps | 11 | 07-06-11 19:00 |
iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten | lerwin | iPhone Apps | 11 | 25-01-11 12:21 |
Itunes wachtwoord | Mysteriousgirl_ | iPhone Apps | 9 | 03-03-10 09:26 |
Windows: iTunes-wachtwoord melding | LJArnoud | iTunes | 3 | 24-07-09 22:37 |
Mac OS X: nieuw wachtwoord in ITunes instellen | iHansD | iTunes | 1 | 17-11-08 19:45 |
|
|