iPhone 4S koppeling iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iTunes (15) geinstalleerd en sluit mijn 4S aan. iTunes opent en dan houdt alle verdere actie op. Geen synchronisatie, geen herkenning...... Iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S koppeling iTunes
Ik heb iTunes (15) geinstalleerd en sluit mijn 4S aan. iTunes opent en dan houdt alle verdere actie op. Geen synchronisatie, geen herkenning......
Iemand een idee wat ik kan doen? Ow ja, installatie betreft mijn pc op het werk (microsoft).... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en thuis op de mac?
|
|
|||
|
|||
iPhone connectie itunes
Vergissing. Ik heb thuis ook (nog) een microsoft besturing. Daar zit ook iTunes op en die koppelt met mijn iPad. Ik was niet zeker of ik mijn iPhone er ook op kon aansluiten zonder dat er iets conflicteert. Inmiddels heb ik via een ander kanaal te horen gekregen dat dat wel kan. Ga ik vanavond proberen. Echter, ik snap dan nog niet waarom het mij niet lukt op het werk en mijn collega's wel.......
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding Ipad 0XE8000003 itunes koppeling | rjdewit | iPad algemeen | 6 | 30-01-15 22:42 |
Geen koppeling tussen iPad2 en iTunes | Barbarroja | iTunes | 1 | 11-04-12 19:19 |
Iphone 4S koppeling met Itunes valt weg | mullerw | iTunes | 5 | 13-03-12 14:07 |
Iphone 3GS 3.0 en bluetooth koppeling carkit | Ralphmalf | iPhone algemeen | 9 | 29-09-09 22:38 |
iPhone: Foutmelding na koppeling iTunes | siemed | Jailbreak | 3 | 19-08-09 15:37 |
|
|