App tweede maal downloaden met eigen AppStore / Itunes account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn zoon heeft een app geïnstalleerd op mijn Iphone, met zijn Itunes / AppStore account. Ik zou nu graag dezelfde app op mijn Ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App tweede maal downloaden met eigen AppStore / Itunes account
Hallo,
mijn zoon heeft een app geïnstalleerd op mijn Iphone, met zijn Itunes / AppStore account. Ik zou nu graag dezelfde app op mijn Ipad installeren, maar met mijn eigen Itunes / Appstore account. Ik heb in de instellingen bij Store met mijn account ingelogd, maar als ik in de AppStore de App in kwestie opzoek, zegt hij dat de app al geïnstalleerd is. Lukt het dan niet om deze app een tweede maal te installeren, met een verschillende account? Wie weet hoe ik best te werk ga? Groetjes, P. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je die geinstalleerde verwijderd?
dan zou dat moeten lukken dacht ik? Laatst gewijzigd door Messi; 07-05-12 om 15:05. Reden: te snel geweest ;-) |
|
|||
|
|||
Nee, niet verwijderd, ik zou graag beide versies naast mekaar hebben. Kan dat niet?
|
|
||||
|
||||
Zo te zien niet op hetzelfde toestel
|
|
|||
|
|||
Jammer... Weet je ook hoe dat komt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar als ik inlog met een andere Apple ID zou ik toch de app opnieuw moeten kunnen aanschaffen, zonder dat ik de andere verwijder?
|
|
|||
|
|||
Nee, want iTunes ziet dat de app al geïnstalleerd is, met welk Apple ID dat gebeurd is maakt niet uit.
Twee versies van dezelfde app gaat niet werken. Dus, verwijder eerst de app die met het andere Apple ID aangekocht is en installeer dan de app met jouw Apple ID. |
|
||||
|
||||
Klopt je probleemomschrijving wel?
Je geeft aan dat je zoon de App op een iPhone heeft staan en jij wil hem op een iPad. Dat zijn dan toch 2 verschillende devices?
|
|||
|
|||
ok, bedankt !
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 mei 2012 om 14:53 ---------- Sorry, goed gezien, moet inderdaad Iphone zijn... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met tweede iTunes-account | gvanrijn | iPad algemeen | 1 | 03-12-10 02:43 |
AppStore: gratis met bestaand account | FezzFest | iPhone algemeen | 0 | 26-05-10 18:26 |
berichten komen 2 maal aan,appstore downloads ook | Jaycee | iPhone Apps | 4 | 20-09-08 17:23 |
Probleem met account bij downloaden AppStore | bverp | iPhone algemeen | 1 | 13-09-08 01:18 |
|
|