iphone 4 itunes foutmelding: 21 wat is hier de fout? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 4 16gb die alleen aangaat via de lader of pc dan geeft hij op de iphone de itunes logo met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 itunes foutmelding: 21 wat is hier de fout?
ik heb een iphone 4 16gb die alleen aangaat via de lader of pc dan geeft hij op de iphone de itunes logo met de usb kabel als ik hem dan op de pc aansluit en op itunes op herstellen druk geeft hij foutmelding 21 aan heb het op meerdere pc's geproberen firewall viruscanners uitgedaan etc.
als ik hem via de dfu mode probeer te herstellen geeft hij foutcode 1601 weet iemand hier een oplossing voor en weet iemand een goede winkel of reparateur die deze probleem kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail Exchange Server Fout / Hier de oplossing | JNeo | iPhone algemeen | 0 | 30-09-10 19:36 |
wat is verschil itunes update en restore eerst hier downloaden? | ross | Archief | 1 | 03-04-08 23:25 |
iPhone uit USA halen en hier gebruiken? Hoe en wat? | EN-IS | Archief | 1 | 03-03-08 23:27 |
|
|