Agenda's Synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) De situatie: Mijn vriendin heeft een Iphone 4s En ik heb een Iphone 4. Nu hebbe wij allebij onze agenda's op de iphone met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda's Synchroniseren
De situatie:
Mijn vriendin heeft een Iphone 4s En ik heb een Iphone 4. Nu hebbe wij allebij onze agenda's op de iphone met de app: Easy Calender. We hebben allebij onze eigen Apple ID. De Vraag: Kan ik deze 2 agenda's op een manier samen Synchroniseren zonder hem aan een laptop of computer te leggen? Zo ja zouden jullie mij dat dan even kunnen uitleggen? Groetjes Nick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Door allebei gebruik te maken van de agenda van 1 Apple ID.
|
||||
|
||||
Of je maakt een gmail agenda aan waar je alle twee op in kunnen loggen en mogen veranderen
|
|
|||
|
|||
Of je maakt een iCloud agenda aan die je dan deelt met je vriendin
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda synchroniseren | martindelamar | iTunes | 4 | 30-10-11 23:11 |
synchroniseren agenda | Paul46 | iTunes | 0 | 08-06-11 16:14 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
agenda synchroniseren op 2 pc's | den_berten | iTunes | 9 | 12-03-09 13:29 |
Agenda synchroniseren | teovmy | iPhone algemeen | 3 | 19-08-08 12:28 |
|
|