[Iphone 4s] Verbinding met Itunes store mislukt discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren krijg ik de melding "verbinding met Itunes store mislukt" als ik apps vanuit de app store wil updaten. Ik heb al even uitgebreid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Iphone 4s] Verbinding met Itunes store mislukt
Sinds gisteren krijg ik de melding "verbinding met Itunes store mislukt" als ik apps vanuit de app store wil updaten. Ik heb al even uitgebreid lopen googlen, en ik zie dat het 9 v/d 10x ligt aan shipfinder. Ik heb geen shipfinder.
Ik kan als ik het programma verwijder, wel opnieuw het programma installeren, maar puur updaten gaat niet. Ik heb al wat apps weggegooit/verwijderd die ik onlangs had geinstalleerd, maar helaas, nog geen resultaat. Ook heb ik al een reset gedaan, nog steeds : nada. Ik heb hem gejailbreakt met absinthe 2.0. Hiervoor had ik hem gejailbreakt met de vorige versie voor 5.0.1. Ik raak er een beetje gefrustreerd van. Ook heb ik al in en uitgelogd in de Itunes storen en de iphone gesynct met mijn macbook. Mag allemaal NIET baten. Ook het internet aan en uit helpt niks. Iemand die een oplossing heeft, afgezien van hem restoren en opnieuw jailbreaken? (als dat al gaat werken?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Foutief antwoord. Sorry.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is er geen "fix" hiervoor in Cydia te vinden? Want de kans is groot dat het aan je jailbreak ligt.
|
||||
|
||||
ik had hetzelfde op zowel mijn 4S, de 4 van mijn vriendin en mijn iPad, problemen zijn zonder dat ik er zelf iets aan had gedaan weer opgelost.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik las zelfs ook dat mensen zonder JB het hadden. Enige wat ik dus kon vinden was dat het aan shipfinder lag, maar zoals al aangegeven in de OP, heb ik geen shipfinder. Ook ander spul wat ik onlangs heb geinstalleerd heb ik eraf gemikt, en nog geen resultaat. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 juni 2012 om 10:41 ---------- Vreemd hoor :s Hoelang heeft dat geduurd ongeveer? Want het is verdomd irritant |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Been there, done that Maakt geen verschil. Dat is het vervelende. Ik heb van alles geprobeerd maar niks lijkt te werken.
|
|
||||
|
||||
Weet verder ook geen pas klare oplossing, bemerkte bij mezelf dat het ineens weer functioneerde en toen ik het nakeek op de andere iDevices werkte het daar ook weer.
|
|
|||
|
|||
Gisteren heb ik iOS 7 op mijn iPhone 4S gezet, maar nu heb ik ook telkens het probleem dat ik niet kan verbinden met de App Store... Ik heb alles geprobeerd. De enige optie blijkt een schone installatie, maar dit wil ik niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie!! Ik heb inderdaad wel een jailbreak gehad. Is er een mogelijkheid om je voortgang van apps te blijven behouden? Bijvoorbeeld van spelletjes zoals Clash of Clans.
Bedankt alvast! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor het overige: onverklaarbare problemen kunnen veroorzaakt worden door jailbreak restanten in een backup. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Dus mijn berichtengeschiedenis (SMS, iMessage) ben ik ook kwijt?
|
|
|||
|
|||
Als je een herstel doet en geen backup terugzet ben je alle data van apps kwijt. iMessages niet omdat die gesynchroniseerd worden met OS X en andere iOS apparaten. SMS wel omdat die berichten lokaal worden opgeslagen.
|
|
|||
|
|||
Lastig.. toch wel zonde als ik dat allemaal niet meer heb... Misschien kan ik de niet belangrijke apps eraf gooien en kijken of dit een oplossing is.
|
|
|||
|
|||
Veel zal dat niet helpen omdat je de standaard apps toch niet kan verwijderen. Jailbreak tweaks passen soms de instellingen (property lists) aan van standaard apps en hardware functies. Die aangepaste instellingen zitten in de backup en worden dus ook teruggezet.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor al je reacties! Ik heb toch maar afscheid genomen van mijn SMS berichten op mijn iPhone, oftewel een herstel. Ik kan ze altijd nog lezen vanuit de iTunes back-up.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(Iphone 4) Verbinding met Itunes store mislukt | jacinta108 | iTunes | 6 | 02-06-12 14:10 |
Verbinding met itunes store mislukt | Pienoet | iTunes | 13 | 02-05-12 11:34 |
Mac OS X: Verbinding met iTunes Store mislukt | MichaelJ | iTunes | 8 | 23-11-10 10:21 |
'Verbinding met iTunes Store is mislukt' | Amalohy | iTunes | 2 | 25-09-09 10:47 |
Verbinding met iTunes Store mislukt | bart2jes | iTunes | 3 | 02-10-08 18:37 |
|
|