itunes en gejailbreakte iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb net men iphone gejailbreaked voor de 2de keer. Ik heb voor lange tijd zonder jailbreak met men iphone rondgelopen waardoor ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes en gejailbreakte iphone
Hey, ik heb net men iphone gejailbreaked voor de 2de keer. Ik heb voor lange tijd zonder jailbreak met men iphone rondgelopen waardoor ik nu redelijk wat apps heb verzameld die je tijdelijk gratis kon downloaden.
Als ik men JB iphone 4S koppel met men mac, vraagt itunes of die men gsm moet bekijken als een nieuwe iphone of reservekopie erop plaatsen. Als ik nieuwe iphone aanklik, ben ik dan al men apps op men mac kwijt of kan ik die apps van men niet JB iphone nog synch'en met men JB iphone? gr jer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Syncen met iTunes en "nieuwe aankopen overplaaten" aanklikken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gejailbreakte Iphone gesynchroniseerd met Itunes | Zjubie | iTunes | 3 | 11-04-12 22:46 |
Windows: syncroniseren in Itunes met een gejailbreakte Iphone | Vinesh | iTunes | 3 | 10-06-10 21:51 |
iTunes maakt geen back-ups meer van gejailbreakte iPhone | Miti96 | Archief | 3 | 10-02-10 15:52 |
|
|