Instellen en Synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Inmiddels zijn er de nodige iArtikelen in huis en loopt de synchronisatie en onderlinge werking niet geheel lekker naar mijn idee. Het gaat om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellen en Synchroniseren
Inmiddels zijn er de nodige iArtikelen in huis en loopt de synchronisatie en onderlinge werking niet geheel lekker naar mijn idee. Het gaat om de volgende artikelen met daarachter wie ze gebruikt.
MacBook (Hij & Zij, met één gebruikersaccount) iPad 2 (Hij & Zij) iPhone 4 (Hij & Zij) iPhone 3GS (Zij) iPod Shuffle (Hij) iPod Shuffle (Zij) Apple TV (Hij & Zij) Nu het volgende..
Appels met peren vergelijken Laatst gewijzigd door XIII; 28-06-12 om 16:59. Reden: Opschonen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Inmiddels naar lang zoeken een mogelijk uitgebreid antwoord gevonden:
https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 Ergens in de posts staat een uitgebreide workaround om alles werkende te krijgen. Ik heb dit nog niet toegepast maar uit de reacties op deze posts maak ik op dat dit voor veel mensen blijkt te werken.. |
|
||||
|
||||
Heel goed artikel, je bent idd niet eerste die tegen deze kwestie aan loopt.
Ik zou het liefst 1 aparte Apple ID hebben voor de gezamenlijke aankopen, en daarnaast 2 voor Hij en Zij (om o.a. de kunnen Facetimen en iMessagen) Helaas blijven voorheen aangekochte apps via het oorspronkelijke Apple ID verlopen, dus zou ik (Hij) een nieuwe Apple ID aan moeten maken. Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 5 instellen | leonheijne | iPhone algemeen | 1 | 28-10-11 20:24 |
machtiging instellen | jariel | iTunes | 4 | 01-09-11 16:11 |
Email instellen | exact | iPad algemeen | 3 | 01-07-11 00:29 |
Internet instellen | Tessa. | iPhone Apps | 19 | 26-09-10 10:44 |
Synchroniseren is geen synchroniseren? | Harley4 | Archief | 2 | 09-01-10 10:36 |
|
|