machtiging instellen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) kan al een paar weken computer niet meer machtigen als ik in ITunes zit mijn Apple ID zie ik staan maar zodra ik mijn wachtwoord ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
machtiging instellen
kan al een paar weken computer niet meer machtigen als ik in ITunes zit
mijn Apple ID zie ik staan maar zodra ik mijn wachtwoord intik herkent hij dat niet meer wat is er aan de hand ? is er iemand die mij hiermee kan helpen ? vr grt Jan R |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan type je waarschijnlijk je wachtwoord fout in, probeer eens in te loggen in de Store zelf?
|
|
|||
|
|||
Wat ook ergcvervelend is. Ik heb een iphoneven sinds kort fevipad van mijn dochter overgenomen. Nu blijft hij bij elkevsync vragen om dezelfde machtiging. Vervolgens krijg je dan het antwoordt datvu al gemachtigd ben.
|
|
||||
|
||||
Probeer eerst de machtiging van de computer in te trekken en daarna opnieuw te machtigen. Ook kan het zijn dat de gevraagde machtiging niet over jouw account gaat, maar over die van je dochter (en dat die niet aanwezig is).
|
|
|||
|
|||
Heb dit (met mijn ipad2) een aantal maanden geleden ook gehad en daarbij alle hier genoemde oplossingen geprobeerd. Niets hielp, daarna heeft de helpdesk me echter telefonisch geholpen, er werd een nieuwe account aam voor me aangemaakt, en moest vervolgens een nieuw ww ingeven. Ik weet niet meer hoe maar het werd bovendien zo opgelost dat mijn tegoed, koophistorie etc naadloos overging naar de nieuwe account. Dus...ik zou met hen bellen als het inmiddels nog niet opgelost is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Computer machtiging | EyeGZM | iTunes | 27 | 08-02-14 20:18 |
Windows: Itunes, Machtiging | Disnoxxio | iTunes | 3 | 09-12-10 22:19 |
machtiging | san2111 | iPhone Apps | 1 | 08-12-10 21:46 |
Windows: Machtiging probleem | soofpchulp | iTunes | 1 | 28-06-10 21:01 |
probleem machtiging | rolands | iTunes | 3 | 31-05-09 12:36 |
|
|