Computer machtiging discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na google gebruikt te hebben en dit forum doorzocht te hebben, heb ik nog geen oplossing voor mijn probleem gevonden. Ik hoop dat jullie me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Computer machtiging
Na google gebruikt te hebben en dit forum doorzocht te hebben, heb ik nog geen oplossing voor mijn probleem gevonden. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik wilde een app downloaden via de AppStore op mijn iPhone. Ik kreeg de melding dat deze te groot was en dat ik hem moet downloaden via de iTunes Store. Dit heb ik gedaan, en toen op synchroniseren geklikt. Als eerste begon iTunes (ik gebruik de nieuwste versie) allerlei apps te verwijderen (ik denk dat hij er minstens vijftien heeft verwijderd) en toen kreeg ik de volgende foutmeldingen: en Ik heb toen de computer gemachtigd via Store > Computer machtigen en toen kreeg ik de volgende melding: Ik heb de verschillende help-topics op internet doorgekeken en de machtiging van mijn computer ingetrokken en hem opnieuw gemachtigd. Nog steeds krijg ik dan de eerste twee foutmeldingen. Zowel op mijn iPhone als in iTunes ben ik met dezelfde store-account ingelogd. Computer / iTunes opnieuw opstarten heeft tot nu toe niet geholpen. Met de synchronisatie van muziek en podcasts e.d. heb ik geen problemen ondervonden. Heeft iemand nog suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Je bent absoluut zeker dat al die applicaties gekocht geweest zijn via de Appstore ? Zo ja dan kan het wonderen doen als je je iPhone even herstart, ik had laatst ook even dit probleem maar na een herstart ging alles weer zoals gehoord.
|
#3
|
|||
|
|||
Ik heb alle apps direct vanuit de AppStore gekocht. Ik zou ook eerlijk gezegd geen idee hebben waar ik apps op een andere manier vandaan moet halen. Ik heb zojuist mijn iPhone herstart, maar helaas krijg ik wederom deze foutmelding.
|
#4
|
||||
|
||||
Probeer even om iTunes te verwijderen en opnieuw te installeren, alles blijft gewoon behouden zoals apps, muziek, enz. Wat je ook even kan proberen is de applicatie te verwijderen en opnieuw te kopen. Succes
|
#5
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem! Telkens zegt hij zoiets van 'Deze computer is al gemachtigd' ofzo.
__________________
iPhone 3G (8GB) | Firmware: 3.0 | Jailbroken | T-Mobile i-150 | Sinds: 11 juli 2008 |
#6
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips.
Ik heb iTunes gedeïnstalleerd, en toen weer opnieuw erop gezet. Ik moest inloggen met mijn iTunes account en nadat ik eerst de machtiging van mijn computer verwijderd had, en hem toen opnieuw machtigde werkte alles wel weer. Thanx! |
#7
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand nog een andere oplossing? |
#8
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem, iTunes opnieuw geïnstalleerd, werkte perfect. Alleen nu wil ik de programma's synchroon houden en wil dat dus in het iPhone menu in iTunes aanvinken maar dan geeft hij aan dat alle programma's met bijbehorende gegevens verwijderd zullen worden. Als ik dit doe zullen dan al mijn instellingen van mijn programma's verwijderd worden?
|
#9
|
||||
|
||||
Je moet ff inloggen op dezelfde PC als "Administrator", iTunes starten, aanmelden en dan iPhone syncen.
Waarna je weer naar je eigen PC account kan gaan en waarna de melding als het goed is weg. Werkte voor mij.... |
#10
|
|||
|
|||
Moet ik dan als administrator de app synchronisatie aanzetten of niet?
|
#11
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je Vista moet je het volgende doen. Click op start, type cmd in de Vista zoek box cmd.exe verschijnt boven in de start box, rechtermuis drukken op cmd.exe. En dan uitvoeren als administrator. Om Administrator account te activeren, type "net user Administrator /active:yes" zonder de aanhalingstekens. Om Administrator account te de-activeren, type "net user Administrator /active:no" zonder de aanhalingstekens. Succes. |
#12
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#13
|
||||
|
||||
Citaat:
Eenmaal de PC als administrator aangemeld te hebben bij iTunes herkend hij de volgende keer de PC (in gewone account) als administrator met alle rechten. Dan moet het probleem zijn opgelost. |
#14
|
|||
|
|||
Ik krijg ook dezelfde meldingen als de topicstarter. Hij blijft maar aangeven dat ik de computer moet machtigen en wanneer ik dat doe geeft hij aan dat de computer al gemachtigd is.
Inmiddels heb ik als administrator itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd, machtiging ingetrokken en opnieuw gemachtigd. Wie weet wat ik nog meer zou kunnen doen? |
#15
|
|||
|
|||
Dubbele post..
Laatst gewijzigd door macciato; 07-07-09 om 17:22. |
#16
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
#17
|
|||
|
|||
Macciato, Dank voor je reactie.
Helaas is dat ook de volgende die ik heb gehanteerd en dit zelfs enkele malen opnieuw. Echter zonder verandering. |
#18
|
||||
|
||||
Nog een keer dan.
De PC opstarten en als administrator inloggen, dus niet met je normale account, ook niet als je denkt dat deze de administrator rechten heeft. Dat heeft hij namelijk dus niet. Dan de PC in iTunes (in "administrator" account) opnieuw machtigen met je eigen account. Nu kan jeterug naar je eigen PC account. Eenmaal de PC als administrator aangemeld te hebben bij iTunes herkend hij de volgende keer de PC (in gewone account) als administrator met alle rechten. Dan moet het probleem zijn opgelost. |
#19
|
|||
|
|||
Ik heb alles op die manier gedaan en ik krijg nogsteeds de melding als ik ze synchroon wil houden dat mijn gegevens verwijderd zullen worden.
De apps staan al op mijn comp, krijg ze alleen niet synchroon. Misschien moet je de volgorde van de handelingen eens veranderen. Eerst machtiging intrekken dan opnieuw installeren, dan weer machtigen bijvoorbeeld. |
#20
|
||||
|
||||
Loggen jullie wel in op de PC als "administrator"
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes, Machtiging | Disnoxxio | iTunes | 3 | 09-12-10 22:19 |
machtiging | san2111 | iPhone Apps | 1 | 08-12-10 21:46 |
Windows: Machtiging probleem | soofpchulp | iTunes | 1 | 28-06-10 21:01 |
probleem machtiging | rolands | iTunes | 3 | 31-05-09 12:36 |
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer | kiteseb | Desktop-applicaties | 0 | 13-02-08 15:32 |
|
|