Computer machtiging discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dank jullie voor de hulp inmiddels heb ik het opgelost door de sc info folder te verwijderen zoals omschreven in iTunes repeatedly prompts to authorize ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dank jullie voor de hulp inmiddels heb ik het opgelost door de sc info folder te verwijderen zoals omschreven in iTunes repeatedly prompts to authorize computer to play iTunes Store purchases
Nu werkt het weer zoals het hoort. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze topic gevolgd maar helaas is het probleem niet verholpen. Iemand nog tips voor mij?
|
|
|||
|
|||
Beste iPhonevrienden,
ik heb dus hetzelfde probleem (heel lastig). Ik heb iPhone al eens herstart, itunes opnieuw geïnstalleerd, gecontroleerd of ik administrator ben.. Geen resultaat. Kan iemand me helpen. De sync stopt nog steeds bij stap 3 van 5 "machtig uw pc" en dit blijft hij vragen. Grtz |
|
|||
|
|||
Iemand nog tips hoe ik als Administrator kan inloggen op mijn pc? Ik heb het al door middel van voorgaande pagina "cmd" geprobeerd, maar ook dan krijg ik geen optie om als Administrator in te loggen zodra mijn pc is opgestart..
|
|
|||
|
|||
En volgens mij heb ik het nu zelf al opgelost door iTunes met de rechterknop als Administrator uit te voeren. Hij lijkt nu te synchen..
|
|
|||
|
|||
ik heb hier plots hetzelfde probleem, wel twee jaar later......en geen enkele oplossing werkt hier
|
|||
|
|||
Ik HAD het probleem ook, wilde Whatsapp op de iPad 2 hebben en dus erop gezet.
Toen kwam het probleem tevoorschijn. Na nieuwe installaties van iTunes en zelfs de computer naar een vorig herstelpunt gezet te hebben bleef het probleem. Na gaan denken (beetje laat), Whatsapp er af en probleem weg. |
|
|||
|
|||
drastisch opgelost : ipad terug naar fabrieksinstellingen, jailbreak erover en alles werkt terug, meeste tijd gestoken in het maken van mapjes met de apps in, heb ineens alle herstelpunten weg gegooid en harde schijf op laptop is terug voor de helft leeg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes, Machtiging | Disnoxxio | iTunes | 3 | 09-12-10 22:19 |
machtiging | san2111 | iPhone Apps | 1 | 08-12-10 21:46 |
Windows: Machtiging probleem | soofpchulp | iTunes | 1 | 28-06-10 21:01 |
probleem machtiging | rolands | iTunes | 3 | 31-05-09 12:36 |
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer | kiteseb | Desktop-applicaties | 0 | 13-02-08 15:32 |
|
|