"Bibliotheek delen" vs. "Thuisdeling" discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Geruime tijd gebruik ik iTunes op verschillende toestellen (Desktop, 2 laptops, 3 iphones). Het lukt met om op ieder toestel de muziek van de andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Bibliotheek delen" vs. "Thuisdeling"
Geruime tijd gebruik ik iTunes op verschillende toestellen (Desktop, 2 laptops, 3 iphones). Het lukt met om op ieder toestel de muziek van de andere toestellen af te spelen. Maar wat ik me afvraag is het volgende :
Wat is nu eigenlijk het wezenlijk verschil tussen "mijn bibliotheek delen" (via menu Bewerken, Voorkeuren, tabblad "Delen") en "Thuisdeling Inschakelen". Heeft de eerste optie er misschien iets mee te maken dat ik dan mijn iTunes muziek-collectie ook kan afspelen via mijn Samsung TV met DLNA of iets dergelijks ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|