//

Muziek ordenen, wel in iTunes niet op iPod

Muziek ordenen, wel in iTunes niet op iPod discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zoals u in de onderste foto's ziet, staat alles mooi in Itunes. En op mijn Ipod een soort van. Want ik snap wel dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-12, 14:27
NoWayOut NoWayOut is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 71
Standaard Muziek ordenen, wel in iTunes niet op iPod

Hallo,
Zoals u in de onderste foto's ziet, staat alles mooi in Itunes. En op mijn Ipod een soort van. Want ik snap wel dat de liedjes onder "n" staan van "no artist" (zo heb ik die genoemd in Itunes). Maar toch staat er op mijn Ipod de echte naam. Maar ik kan nergens bij itunes > nummer > rechter muis > get info die naam vinden (zodat ik hem kan verwijderen).

Dus hoe krijg ik al die liedjes gewoon op mijn Ipod in 1 rij "no artist" en zo ook voor die albums. In Itunes heten ze allemaal hetzelfde en op mijn Ipod ook, toch zie ik het album "chill" verschillende keren. Hoe krijg ik die in 1?

misschien heeft iemand dit nodig:
Ik heb bij settings > music > group by album artist (uit)
want als ik die aan heb zie ik bij artiesten niet alle artiesten...


Itunes:


Ipod artiesten:


Ipod albums:
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ipod touch, itunes, muziek, ordenen, verschil



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek wel in itunes maar niet op iphone!! bartou iTunes 12 27-11-11 00:36
Windows: Muziek niet in Itunes wel nog op Iphone beketom iTunes 0 24-11-11 17:32
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone sth313 iTunes 4 18-10-11 15:51
Windows: Muziek van podcast wel in phone niet in Itunes rayman76 iTunes 0 01-11-10 18:07
Windows: Muziek ordenen in iTunes Trapani iTunes 3 13-10-09 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45.