//

Door iTunes verwijderde back-up terug krijgen?

Door iTunes verwijderde back-up terug krijgen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorig jaar kreeg ik een foutmelding tijdens het herstellen van mijn iphone en vervolgens bleek dat iTunes al mijn oude back-ups verwijderd had en vervangen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-12, 01:33
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard Door iTunes verwijderde back-up terug krijgen?

Vorig jaar kreeg ik een foutmelding tijdens het herstellen van mijn iphone en vervolgens bleek dat iTunes al mijn oude back-ups verwijderd had en vervangen door een back-up van net na het herstellen (die dus helemaal leeg was).

De telefoon bevatte belangrijke informatie (sms verkeer) tussen mij en mijn ex die op dit moment behoorlijk belangrijk zijn geworden gezien het feit zij vals aangifte gedaan heeft en deze smsjes nodig zijn om haar finaal de grond in te trappen. De iPhone is daarvoor gescanned door de politie waardoor deze ook beschikt over de smsjes, wij hadden gehoopt op een normale behandeling alleen helaas omdat deze smsjes bewijzen dat ik onschuldig ben wilt de politie deze niet vrij geven voor ons om bij de verdediging te gebruiken.

Om een boel justitieel gedoe te voorkomen wilde ik toch gaan proberen alsnog mijn oude back-up terug proberen te halen.

Dus is het mogelijk om de het back-up bestand dat iTunes maakt van smsjes terug te halen nadat iTunes het verwijderd heeft? Ik had namelijk meerdere back-ups staan van mijn iPhone en deze waren allemaal verdwenen na de foutmelding.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-12, 02:19
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Ik denk niet dat het forum d'r is om persoonlijke vetes uit te vechten...

Had je nu je vraag op een ordentelijke manier gesteld had ik je - samen met anderen - wellicht kunnen verder helpen...afhankelijk van een aantal zaken...

Het forum is niet gemaakt om iemand anders 'de grond in te trappen'...

Gevolg : You're on your own...

Zelfs via pm zal ik zulke verzoeken gewoonweg straal negeren...

Salut !!!
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #3  
Oud 22-07-12, 09:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Dus is het mogelijk om de het back-up bestand dat iTunes maakt van smsjes terug te halen nadat iTunes het verwijderd heeft? Ik had namelijk meerdere back-ups staan van mijn iPhone en deze waren allemaal verdwenen na de foutmelding.
Als je Time Machine gebruikt, en doet elke Mac gebruiker hoop ik, kan je met Time Machine oudere backups terughalen.

Met iPhone Backup Extractor kan je dan gegevens uit die oude backups plukken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Back-up/Reservekopie terug krijgen ? Help aub siem86 Jailbreak 4 06-06-12 18:17
Back-up iTunes niet terug te zetten mariameerdijk iTunes 0 25-02-12 20:06
iTunes zet verwijderde aankopen terug op iPhone frenky1989 iTunes 12 21-01-12 17:08
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? LabTeov Jailbreak 0 21-10-10 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:54.