Muziek op itunes krijgen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een manier waardoor ik mijn muziek die op mijn harde schijf staat in mijn itunes krijg? Beetje gek als ik alles opnieuw moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek op itunes krijgen
Bestaat er een manier waardoor ik mijn muziek die op mijn harde schijf staat in mijn itunes krijg? Beetje gek als ik alles opnieuw moet kopen als ik het op mijn iphone wil hebben, terwijl ik het eigenlijk al heb...
Hopelijk een simpele oplossing! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik probeer multichannel audio, bv dvd-a, sa ca, 5.1 muziek, te streamen van mijn iTunes (windows 7) naar mijn Apple tv (3). Ik krijg het echter niet vanuit FLAC naar een Apple geaccepteerde code met meerdere kanalen.
Is hier een oplossing voor? Het zou me echt heel blij maken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: gekochte muziek in itunes (op iPad) terug te krijgen na update | ldwaal | iTunes | 3 | 16-01-12 13:42 |
Het lukt niet om muziek van de ipahone 4 AF te krijgen! | ingridZ78 | Muziek, foto & video | 0 | 21-12-11 11:27 |
Muziek: Muziek op Iphone krijgen nu Mediamonkey niet meer werkt | basset | Muziek, foto & video | 0 | 28-10-11 09:51 |
Windows: Muziek kopen maar niet krijgen.... | Aaibaar | iTunes | 4 | 11-01-10 00:23 |
Windows: geen muziek naar iphone 3GS te krijgen | joke_name | iTunes | 15 | 29-12-09 23:19 |
|
|