//

Muziek kopen maar niet krijgen....

Muziek kopen maar niet krijgen.... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel: Je loopt een CD winkel binnen en je legt het CD hoesje op de toonbank van de CD die je wilt kopen, deze kost ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-08, 14:01
Aaibaar Aaibaar is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard Muziek kopen maar niet krijgen....

Stel: Je loopt een CD winkel binnen en je legt het CD hoesje op de toonbank van de CD die je wilt kopen, deze kost 10 euro en je legt er tien euro naast. De winkel medewerker pakt het tientje en wenst je een prettige dag verder.

Het CD hoesje is natuurlijk leeg dus je vraagt of je ook de CD mag krijgen. De medewerker verwijst je naar de balie ernaast waar je een probleem met je muziek kunt melden. Je vertelt met je goede gedrag aan de medewerkster bij de andere balie wat je zojuist is overkomen. Deze laat je een formulier invullen waarop je het probleem kunt aankruisen: [x] geen cd in hoesje ontvangen. En waar je een opmerking bij kunt plaatsen. Je schrijft in je beste bewoordingen hoe het probleem precies ontstaan is, en levert het formulier in. Je wordt verzocht een dag later terug te komen.

Een dag later loop je enigsins geirriteert maar hoopvol de winkel binnen en wordt er stilzwijgent een briefje aan je overhandigt:

"We are sorry, but we can only respond to issues that are described in English, German, French or Spanish. Please restate your problem in one of these languages. We are proud to deliver the best possible service to our customers and wish you a pleasant day."

Goed, je vraagt een nieuw formulier en vult het probleem nogmaals in. Je kruis hetzelfde vakje aan waar nog steeds "geen cd in hoesje ontvangen" in het Nederlands staat en bij "Opmerking" beschrijf je in je beste Engels nogmaals het probleem. Je levert het formulier in bij de desbetreffende balie en de balie medewerkster komt onmiddellijk met de reactie dat het niet mogelijk is om een probleem met dit product te melden omdat er al een probleem gemeld is.

Aardige patstelling nietwaar? Welkom bij iTunes !

-----------------

Ik heb dus een album gekocht voor 10 euro en het downloaden is niet gelukt. Als ik nogmaals "koop album" doe dan zegt iTunes dat het album al gedeeltelijk is gekocht maar nog niet gedownload, klik OK om te downdoaden. Dat doe ik maar dat gebeurt er helemaal niets. Als ik via het menu Store -> Zoek aankopen naar niet gedownloadde aankopen zoek dan zegt iTunes dat alle aankopen gedownload zijn. Volg je het nog?

iTunes: Dit album is al gekocht maar niet volledig gedownload.
Ik: Ok downloaden die hap.
iTunes: Alle aangekochte albums en titels zijn al gedownload.

Vraagje aan de kenners hier. Hoe krijg ik mijn geld terug of hoe krijg ik het product waarvoor ik betaald heb? In elk geval zal ik nooit meer muziek aanschaffen via iTunes. De Appstore had ik al afgedaan vanwege de Apple Screen of Death issues. Nu dit weer......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-08, 14:13
Ed1964's schermafbeelding
Ed1964 Ed1964 is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Almere
Berichten: 5
Standaard

Hier hetzelfde probleem, album gekocht en download was binnen een vloek en een zucht klaar. Maar in mijn aankopen niet erbij gevoegd Ook geen melding van download mislukt.Nogmaals geprobeerd, en Itunes verteld doodleuk dat het album al gedownload is. Kijk ik verder in Itunes dan staan er 13 nummers klaar voor download.
Oké, klik op download....nadda...niets..noppes...er gebeurt gewoon helemaal niets

Goed, je kan een probleem melden, maar tot nu toe nog geen respons behalve dat mijn klacht ontvangen is, en een representive van Itunes dit in behandeling zal nemen. We wachten af en als iemand anders een oplossing hiervoor heeft.....graag
  #3  
Oud 09-09-08, 16:24
SubZer0 SubZer0 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 28
Standaard

En de (temp?)files staan ook niet in je iTunes map op je computer?
  #4  
Oud 10-09-08, 02:04
Ed1964's schermafbeelding
Ed1964 Ed1964 is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Almere
Berichten: 5
Standaard

had ze via mijn iphone gedownload. Ook voor de zekerheid in de temp gekeken maar daar ook helaas niets.
  #5  
Oud 11-01-10, 00:23
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

ik heb dit probleem ook, op de iphone gekocht, vervolgens is tussendoor mijn iphone een keer hersteld met de firmware en nu in itunes is de muziek er niet, hij geeft wel aan dat ik het album al een keer gekocht heb.
__________________
blog.KidLazy.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone sth313 iTunes 4 18-10-11 15:51
Wel kopen maar nog niet downloaden Jered iPhone Apps 1 06-05-11 19:26
4 kopen: hoe apps/muziek van 3gs daarop krijgen? Nafets iTunes 3 26-09-10 11:38
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? VerCouter Koopinformatie en ervaringen 1 06-07-10 20:52
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. ivfla Muziek, foto & video 1 14-01-09 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.