Wel kopen maar nog niet downloaden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vaak zijn er apps die 1 dag gratis of afgeprijsd zijn. Als deze meer dan 20mb zijn ben ik vaak te laat deze te downloaden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel kopen maar nog niet downloaden
Vaak zijn er apps die 1 dag gratis of afgeprijsd zijn.
Als deze meer dan 20mb zijn ben ik vaak te laat deze te downloaden. Mijn vraag is dus: Als je een 3G-verbinding hebt, kan je dan een app van 20+MB alvast kopen, waarna je hem later thuis kan downloaden? en zo ja, hoe ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je 4.3.x op je iPhone hebt staan, kun je de bewuste app een stukje downloaden en voortijdig annuleren (dat kan in 4.3 heb ik begrepen, kan iemand dit bevestigen?). Hij is dan wel al 'aangekocht', maar je hoeft hem niet helemaal te downloaden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! | r-aw | iPhone algemeen | 10 | 08-04-11 04:03 |
sms tone op trillen zetten maar wel nog bel sound horen... | dell-eter | iPhone algemeen | 10 | 11-08-10 11:50 |
Afbeeldingen kwijt op pc maar nog wel op iphone | Aiisling | iTunes | 3 | 23-11-09 15:05 |
Gratis account, maar wil nu wel iets kopen in de Store! | RioolDokter | Archief | 1 | 03-06-09 20:19 |
nog geen flash maar wel veel apps volgens Jobs | truckdiver | Archief | 2 | 05-03-08 10:38 |
|
|