//

Afbeeldingen kwijt op pc maar nog wel op iphone

Afbeeldingen kwijt op pc maar nog wel op iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vader heeft de pc van windows 7 voorzien, hierdoor ben ik al mijn afbeeldingen kwijt. Omdat ik ook itunes kwijt ben heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-09, 00:56
Aiisling Aiisling is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Unhappy Afbeeldingen kwijt op pc maar nog wel op iphone

Hallo,

Mijn vader heeft de pc van windows 7 voorzien, hierdoor ben ik al mijn afbeeldingen kwijt. Omdat ik ook itunes kwijt ben heb ik die opnieuw moeten installeren. Er staan super leuke foto's op mijn iphone maar omdat die iphone maar op een bibliotheek gesynchroniseerd kan zijn (degene die dus van de pc verwijderd is) zou ik ze allemaal kwijt zijn! Weet iemand hoe ik de foto's van mijn iphone kan halen?

Weet niet of jullie mijn verhaal begrijpen maar ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen.

Hoop dat iemand me kan helpen!
Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-09, 01:54
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Staan ze op de filmrol?

Dan kun je ze toch gewoon opnieuw naar een map op je PC overzetten met de "Microsoft Scanner and Camera Wizard"? (of bestaat zoiets in Win7 niet meer?)

Als het om fotobibliotheken (ipv filmrol) gaat kun je daar waarschijnlijk wel aankomen na een jailbreak. Misschien zelfs zonder; dat weet ik niet. Wie wel?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 23-11-09, 01:55
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Je kan het programma van Tansee eens proberen. Er zit wel een nadeel aan. In de demo kan je elke keer maar een aantal foto's naar de computer kopiëren.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #4  
Oud 23-11-09, 15:05
Aiisling Aiisling is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

De fotos uit de filmrol heb ik ondertussen eruit kunnen halen alleen die uit de fotobibliotheek niet en daar gaat het om zeg maar. Tansee werkt alleen kan die maar de eerste 6 foto's copieren. Dus alleen het bovenste rijtje...
Reageren

Labels
afbeeldingen, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 21:23
Wel kopen maar nog niet downloaden Jered iPhone Apps 1 06-05-11 19:26
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! r-aw iPhone algemeen 10 08-04-11 04:03
sms tone op trillen zetten maar wel nog bel sound horen... dell-eter iPhone algemeen 10 11-08-10 11:50
nog geen flash maar wel veel apps volgens Jobs truckdiver Archief 2 05-03-08 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.