wifi kanaal kiezen ipad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een progje voor m'n ipad waarmee ik kan kijken welk kanaal ik het best kan kiezen voor mijn ipad, iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi kanaal kiezen ipad
Ik ben op zoek naar een progje voor m'n ipad waarmee ik kan kijken welk kanaal ik het best kan kiezen voor mijn ipad, iemand iets voor mij?
Greetz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je precies met kanaal?
|
|
|||
|
|||
Heb je een draadloos (Wi-Fi-) netwerk, dan merk je waarschijnlijk zo nu en dan vertragingen op. Dat is misschien zo omdat je buren ook draadloze netwerken hebben. Met de gratis tool inSSIDer kan je nagaan welke kanalen de Wi-Fi-netwerken in je omgeving gebruiken.
Er zijn namelijk 13 Wi-Fi-kanalen, en je kiest er dus best eentje die niet door andere netwerken gebruikt wordt. Na de installatie klik je op SCAN en ga je na op welk kanaal (CHANNEL) de netwerken draaien. Daarna kan je het Wi-Fi-kanaal op je router aanpassen. |
|
||||
|
||||
Welke iPad heb je en is die voorzien van een jailbreak?
Vul dat aub in in je profiel.
|
|||
|
|||
Ik heb een ipad 3, Wi-Fi only en is gejailbroken ja ...
|
|
||||
|
||||
Dan kun je Wi-FiFoFum uit Cydia proberen.
Het is weliswaar een iPhone App, maar die werkt ook op de iPad. |
|
|||
|
|||
Wi-Fi Analyzer uit Cydia heeft de mogelijkheden die jij wenst. De analyzer scant de hele 2.4 GHz band en stel het beste "kanaal" voor. Deze app heeft ook een kleine spectrum analyzer aan boord met een grafische voorstelling van de interferentie van de naburige "kanalen".
Deze app is echter niet gratis maar wel het geld waard. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
ok bedankt Timosha, deze app doet idd echt alles wat ik wil, heb deze dan ook zonder nadenken aangeschaft, bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
Foto: frontfoto kiezen bij fotomappen op Ipad | fairview | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-11 14:03 |
Headphone input kanaal kapot | Suriboy777 | iPhone algemeen | 0 | 21-09-09 21:51 |
|
|