iTunes land wijzigen zonder betaalmiddel discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Een vriend van mij heeft een iTunes account gekoppeld met een Australische creditcard en adres. Inmiddels is hij weer verhuisd naar Nederland en wilde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes land wijzigen zonder betaalmiddel
Beste,
Een vriend van mij heeft een iTunes account gekoppeld met een Australische creditcard en adres. Inmiddels is hij weer verhuisd naar Nederland en wilde vanmiddag zijn land wijzigen naar Nederland. Dit lukte niet omdat ik een betaalwijze moest instellen bijv visa MasterCard hier staat helaas niet tussen geen betaalmiddel. Hij heeft op dit moment geen creditcard. Ik kan dus op geen mogelijkheid zijn land wijzigen naar Nederland en hij kan dus nu ook geen apps kopen uit de Nederlandse AppStore. Iemand enige idee hoe ik zijn land kan wijzigen zonder betaalmiddel op te geven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Wisselen van land\regio itunes account | orgasmescobar | iTunes | 4 | 02-07-11 01:52 |
App van Itunes in ander land | lppk | iPhone Apps | 1 | 07-06-11 12:02 |
.png wijzigen zonder pc | schmeink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-03-11 09:21 |
iPhone: ongrendel bar wijzigen op iphone zonder jailbreak | konbao | Jailbreak | 3 | 29-01-10 21:52 |
|
|