Ontevreden over iTunes 11 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey ik ben ontevreden over Itunes 11, is er een mogenlijkheid om de vorige versie (10.7 nederlands) terug te krijgen op mn Macbook? Zo ja ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ontevreden over iTunes 11
Hey ik ben ontevreden over Itunes 11, is er een mogenlijkheid om de vorige versie (10.7 nederlands) terug te krijgen op mn Macbook?
Zo ja zou iemand mij hierbij kunnen helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is niet zo simpel op een Mac maar het kan wel:
https://discussions.apple.com/message/20440356#20440356 http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4045 Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als ik dit zou doen, zijn dan al mn afspeelijsten en muziek (die normaal gesproken zou meenemen naar een nieuwere versie) dan verloren?? Dit is echt heel erg belangrijk voor mij om te weten voordat ik dit doe!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je nog een Time Machine backup hebt van de iTunes 10.7 bibliotheken zou het misschien wel lukken. Die kan je dan terugzetten na de downgrade. |
|
|||
|
|||
Waarom ben je niet tevreden? Ik vind het juist veel beter ! (tenzij je coverflow zou missen).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en zo zijn er nog meerdere (kleine) dingetjes die allemaal veranderd zijn.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ Timosha bedankt! heb nu ook gezien dat mijn afspeellijsten en andere info in een bestand worden bewaard genaamd: Itunes Library.itl en Itunes Library.xml
Is er ook een manier om deze opnieuw in te laden bij Itunes? Bijv als ik dus itunes 11 verwijder, Itunes 10.7 opnieuw installeer en vervolgens mn oude database weer in laad.. Please kan iemand me hierbij helpen want wil niet dat alles in ene weg is.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In de zoek venster kun je bepalen waar hij moet zoeken, bijvoorbeeld op Album.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch maar weer iTunes 11 geïnstalleerd en na even zoeken en instellingen veranderen , leek het weer aardig op de oude versie. ( die wel overzichtelijk is!) ( vind ik) In tweede instantie wel weer tevreden met iTunes 11. Maar dat het nou " amazing !!! " is .....nee, niet echt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, sorry. Ik weet wel dat het te maken had met de iTunes store.
|
|
||||
|
||||
hier ook vanaf dat itunes 11 er op staat op de windows 8 niks anders dan problemen dan kan hij ineens niet meer verbinden met de itunes store,of als ik een liedje wil zoeken loopt hij vast ook op itunes match loopt hij vast fout 4002 .
Als ik de iphone aansluit loopt hij ook vast en moet ik soms tot 5 min wachten eer ik iets kan doen in itunes . Echt GEEN verbetering . |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ontevreden over het beeldscherm tijdens het telefoneren. | Bruce Wayne | iPhone algemeen | 9 | 05-03-08 12:52 |
|
|