iTunes 11 werkt niet, sluit gelijk af discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist iTunes 11 geïnstalleerd maar zodra ik dit programma opstart, sluit dit gelijk weer af. Ik krijg de volgende melding: - iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes 11 werkt niet, sluit gelijk af
Hallo,
Ik heb zojuist iTunes 11 geïnstalleerd maar zodra ik dit programma opstart, sluit dit gelijk weer af. Ik krijg de volgende melding: - iTunes werkt niet meer. Er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht ... en daarna deze melding: - iTunes werkt niet meer. Er is probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is. Wie kan mij helpen a.u.b.? Alvast bedankt en groet, Tiny. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je je PC na de installatie al een keer opnieuw opgestart?
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb iTunes nu geheel verwijderd, ben de computer opnieuw aan het opstarten en probeer dan nog eens opnieuw iTunes te installeren. Ben benieuwd.... |
|
||||
|
||||
De procedure die je nu beschrijft was op 1 PC waar ik iTunes 11 op installeerde (ook?) de oplossing...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Elk advies is zéér welkom Alvast bedankt en wanhopige groet, Tiny. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 december 2012 om 18:12 ---------- Het probleem is opgelost. Via de links iTunes voor Windows Vista of Windows 7: problemen oplossen met onverwacht sluiten, vastlopen en starten en iTunes: problemen met iTunes-plugins van andere fabrikanten oplossen heb ik iTunes in de veilige modus opgestart (Shift- en Control-toetsen ingedrukt houden terwijl je iTunes opstart). Het programma bleef toen draaien. Daarna heb ik mozilla plugins verplaatst naar een tijdelijke map en daarna was het probleem verholpen. Wellicht dat dit anderen ook kan helpen. Groet, Tiny |
Labels |
itunes 11, sluit af |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia sluit bij opstarten gelijk weer af | afca1988 | Archief | 3 | 20-02-10 19:30 |
Afspeellijst op iPhone niet gelijk aan iTunes | Kaatje1007 | iTunes | 11 | 24-11-09 00:27 |
app opent en sluit weer gelijk??? | madrettor | Archief | 1 | 20-11-09 19:48 |
|
|