itunes 11. downloaden geeft foutmelding discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik krijg itunes 11, niet gedownload. Telkens krijg ik de melding: er is een netwerkfout opgetreden bij het lezen van bestand C:\Installer\iTunes64.msi Mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes 11. downloaden geeft foutmelding
Hallo,
ik krijg itunes 11, niet gedownload. Telkens krijg ik de melding: er is een netwerkfout opgetreden bij het lezen van bestand C:\Installer\iTunes64.msi Mijn iphone en ipad werken/synchroniseren nu niet meer in de verouderde itunes versie. iemand die me kan helpen? Ik ben helemaal niet handig op de pc.... groet, Maria |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe tracht je iTunes 11 te installeren? Met de Apple Software Update of met een manuele download?
Als het niet lukt met de Apple Software Update dan download het installatiebestand en probeer het nog eens: http://support.apple.com/kb/DL1615?viewlocale=nl_NL In het omgekeerde geval: probeer het dan eens met de Apple Software Update. |
|
|||
|
|||
dank je wel voor je reactie, dit geeft dezelfde melding...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is blijkbaar iets mis met de Windows Installer (msi). |
|
|||
|
|||
Dank je wel, dit ga ik proberen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg zelfs itunes niet van de pc, ook niet met Revo.
ik krijg nog steeds dezelfde melding: er is een netwerkfout opgetreden bij het lezen van bestand C:\Installer\iTunes64.msi ik heb net de nieuwste windows installer gedownload 4.5 maar ook dat helpt niet.... weet iemand nog iets???? Laatst gewijzigd door mariameerdijk; 15-12-12 om 18:15. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmailaccount geeft foutmelding | juf | iPhone algemeen | 13 | 06-11-12 15:14 |
iTunes geeft foutmelding 21 aan | Dragonsky | iPad algemeen | 1 | 22-09-12 22:02 |
Windows: Itunes geeft foutmelding | Essy | iTunes | 1 | 19-04-11 16:56 |
foutmelding bij downloaden theme | gercovandijk | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-02-11 17:33 |
itunes geeft foutmelding tijdens instaleren nieuwe firmware | hobbezak23 | Jailbreak | 5 | 28-05-10 23:05 |
|
|