Bij afsluiten iTunes start deze elke keer terug op.... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen: als ik iTunes afsluit start deze direct erna weer terug op. Of ik nou "venster sluiten" vanuit de taakbalk gebruik, "afsluiten" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij afsluiten iTunes start deze elke keer terug op....
Kan iemand mij helpen: als ik iTunes afsluit start deze direct erna weer terug op. Of ik nou "venster sluiten" vanuit de taakbalk gebruik, "afsluiten" in menu van iTunes, "afmelden" in menu iTunes....het maakt niet uit. ( ik heb het dan over het gebruik van iTunes op mijn PC) Om gek van te worden
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je synchroniseren over Wi-Fi ingeschakeld en heb je ingeschakeld dat iTunes moet openen zodra er een iDevice gezien wordt?
|
|
|||
|
|||
@ timosha: Ik weet niet of ik begrijp wat je bedoelt...maar geldt dit op de PC? (Wi-Fi) En waar kan ik terugvinden of ik dit inderdaad gedaan heb?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ timosha: Ik ben niet zo technisch maar mijn vraag betreft het opstarten (en afsluiten) van iTunes op mijn PC, ik doe dat niet op mijn iPhone of iPad. Dus ik snap niet wat de iPhone ermee te maken heeft. Na de laatste update start mijn iTunes (op de PC) zo op: (en vind dus niet de optie Summary.)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhoto start keer op keer op bij connecten | djrandyindo | Archief | 2 | 07-08-08 09:51 |
Melding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten | Ivo9 | Archief | 4 | 11-05-08 18:25 |
elding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten[/B] | Ivo9 | Archief | 2 | 11-05-08 18:25 |
|
|