Fouten in iTunes 11 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste medelezers, Ligt het aan mij of hebben jullie ook last van de volgende probleempjes na de laatste update? - 'Wat is er nieuw' bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fouten in iTunes 11
Beste medelezers,
Ligt het aan mij of hebben jullie ook last van de volgende probleempjes na de laatste update? - 'Wat is er nieuw' bij geupdate apps is niet te lezen - Updaten apps lukt vaak niet (klikken op 'update alles' heeft geen resultaat) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik het probleem heb dan verifieer op een iPhone of iPad blijkt dat de App Store eventjes niet bereikbaar is. Na een paar minuten werkt het dan weer. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 13-12-12 om 15:14. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Heb inmiddels 'onderzoek' gedaan en blijkt dat na opnieuw opstarten (dus 2e x starten), de apps wel geupdate kunnen worden. Beetje vreemde zaak.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fouten IOS5.0b iPad 2 | Folksy | iPad algemeen | 3 | 11-06-11 18:09 |
Fouten bij T-Mobile | Sehash | Odido (T-Mobile) | 0 | 29-07-10 13:59 |
Windows: iTunes 8.2.1.6 wordt niet geinstalleerd door fouten in installatieprogramma | robbertvanloondb | iTunes | 1 | 05-04-10 10:17 |
De fouten in Cydia. | Jeffa_90 | Jailbreak apps en thema's | 14 | 24-06-09 21:59 |
Fouten in SDK | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 29-03-09 13:14 |
|
|