Tijden verschillen bij synchroniseren met twee IPhones discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas twee IPhones aangeschaft in de VS met de bedoeling om de daarin de agenda bij te houden. Alles gaat goed bij het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijden verschillen bij synchroniseren met twee IPhones
Ik heb pas twee IPhones aangeschaft in de VS met de bedoeling om de daarin de agenda bij te houden. Alles gaat goed bij het synchroniseren behalve dat in één IPhone de tijden van activiteiten helemaal verkeerd weergegeven worden. Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen zodat op beide IPhones de tijden gelijk zijn?
Ik heb Windows XP home SP2, Office XP professional, IPhone 16 GB (1.1.4). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
opgelost
mijn probleem is opgelost. Blijkt aan de verschillend ingestelde tijdzones te liggen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twee iPhones synchroniseren met één computer | BASTARDO! | iTunes | 22 | 16-05-12 16:47 |
agenda i-phene geeft andere tijden na synchroniseren met macbook pro | sabali | iPhone algemeen | 3 | 19-02-11 15:46 |
iPhone synchroniseren met 2 verschillen Pc's (MS oulook 2007 en Ms Outlook 2003 | Mr. Q. | iTunes | 0 | 11-10-09 21:24 |
|
|