iTunes match: uploaden in plaats van matchen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik sinds enige tijd met veel plezier iTunes match. Dit zorgt er o.a. dat alle nummers op mijn computer op de iPad kunnen worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes match: uploaden in plaats van matchen
Ik gebruik sinds enige tijd met veel plezier iTunes match. Dit zorgt er o.a. dat alle nummers op mijn computer op de iPad kunnen worden afgespeeld met iTunes kwaliteit.
Echter heb ik een groot aantal nummers die worden geüpload in plaats van gematched. Als ik met mijn rechtermuisknop op het nummer klik en 'weergeven in iTunes Store', dan wordt het nummer ook netjes weergegeven in de store. Ook heb ik in alle info de informatie ingevuld van het album, artiest, jaar, enz. Ik heb al op internet naar dit 'probleem' gezocht, maar geen oplossing gevonden. Iemand die mij hiermee kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
itunes match |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebruik van Itunes Match en IOS6 | Sebastiaan | iPhone algemeen | 4 | 13-01-15 17:47 |
muziek verwijderen van iphone sinds itunes match | robertruit | iTunes | 2 | 19-02-12 14:17 |
iTunes Match - Match resultaat verbeteren | Jurry80 | iCloud | 8 | 28-01-12 04:27 |
Windows: iTunes opstartmelding: map opgegeven in plaats van bestand | muddy | iTunes | 0 | 02-02-09 15:50 |
|
|