iTunes 11 niet te installeren in windows 8 pro discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een upgrade uitgevoerd van w7 naar w8 pro op een 32 bit machine . Een installatie , als administrator , van een vers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes 11 niet te installeren in windows 8 pro
Ik heb een upgrade uitgevoerd van w7 naar w8 pro op een 32 bit machine .
Een installatie , als administrator , van een vers gedownloade itunes mislukt terwijl de combinatie windows 7 -itunes-ipodtouch3g prima samenging. Ik heb ettelijke pogingen ondernomen met zowel de download van een itunes installatiefile van vandaag als met een itunes installatiefile download in oktober . Volgens mij toch 2 verschillende itunes versies . Beschrijving: na uitschakelen van virusscanner en firewall, start de installatie normaal maar blijft hangen bij 'kopiëren' nieuwe bestanden Zelfs een 4-tal uur laten openstaan helpt de installatie geen moer vooruit . Het installatievenster bevriest. Zelfs na op de knop annuleren te klikken , de melding ben je zeker enz verschijnt wel en verdwijnt na antwoord maar daar blijft het bij . Het venster verdwijnt niet en is ook niet te sluiten. Enkel na afmelden uit het Windowsaccount is het venster verdwenen. Heropstarten van de machine zet geen zoden aan de dijk . Er blijft geen enkel spoor van de installatie merkbaar. Het aansluiten van de ipod touch veroorzaakt een toontje op de ipod en een aanduiding op de computer in het windowsscherm apparaten : opslagmedium ipod . Het ongedaan maken van de installatie is dan het normale gevolg .In het configuratiescherm w8 software verwijderen , het opschonen in het programma ccleaner en al de verwijzingen naar apple , itunes en bonjour verwijderen uit het register . De machine uitschakelen , inschakelen , opstarten . Herbeginnen met een verse download van itunes , installeren , mislukken … Heeft er iemand alstublieft een suggestie ? Laatst gewijzigd door jakke; 02-01-13 om 17:42. Reden: aanvulling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in onderstaande link van het Apple forum:
https://discussions.apple.com/thread...rt=15&tstart=0 |
|
|||
|
|||
Ik heb de machine nogmaals zoals boven beschreven apple- en itunesbestanden en sporen vrij gemaakt .
Voor zover ik het Engels begrijp :de suggestie gemeld via de opgegeven link : Al voor de upgrade had ik de bios van de machine met succes geupgraded . Ik heb de installatiemanier van windows 8 gekozen die geen bestanden bewaard . Ik heb 'rechtsgeklikt' op het pas gedownloade ituines installatiebestand , het weet ik hoeveelste , dan via eigenschappen de compabiliteitsmodus ingesteld op windows 7 . En dit voor al de gebruikers . Dan nogmaals de installatie gestart als 'administrator' ... Weeral mislukt . Ik begrijp zeer goed dat het probleem windows 8 en itunes lijkt op het trachten te verenigen van toyotaonderdelen in een nissan o.i.d. zoals 'composer22' schrijft in de via de vorige link bereikbare bijdrage , maar ik stel voor dat apple dan duidelijk stelt dat windows en itunes niet samen werken . Nog iemand een voorstel ? Laatst gewijzigd door jakke; 03-01-13 om 10:20. Reden: X |
|
|||
|
|||
Niet meer wetend van welk hout pijlen te maken het ik een herinstallatie van Windows 8 uitgevoerd .Zonder bestaande bestanden te bewaren .
Wel heb ik , in tegensteling tot de eerste installatiepoging ,al de instellingen van windows 8 zoals ze ingesteld bij de installatie onaangeroerd gelaten. Het eerste hierna was trachten itunes te installeren .Ik heb dat uitgevoerd na de compatibiliteitsmodus te stellen op windows 7 en als administrator . Daarna verliep de installatie van itunes als vanzelf . De werking van itunes lijkt me normaal . Het probleem is dus opgelost . Allen bedankt voor het meedenken . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: windows itunes opnieuw installeren | arie1961 | iTunes | 3 | 22-09-11 08:03 |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
iTunes installeren op Windows 7 | sanders | iTunes | 5 | 13-11-09 19:39 |
Windows: iTunes installeren op Windows Server 2003 | Sharky | iTunes | 0 | 29-10-09 23:56 |
Mac OS X: Nieuw macbook pro en wil niet met itunes synchroniseren | Pdeb1993 | iTunes | 3 | 01-07-09 21:07 |
|
|