Kan muziek niet slepen naar Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net enkele liedjes gedownload op iTunes en heb mijn iPhone gekoppeld aan de laptop, ik kan de liedjes niet slepen naar “muziek" en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan muziek niet slepen naar Itunes
Ik heb net enkele liedjes gedownload op iTunes en heb mijn iPhone gekoppeld aan de laptop, ik kan de liedjes niet slepen naar “muziek" en ook worden ze niet in de map geplaatst. Er komt namelijk een rood rondje met een streep door.
Ook heb ik muziek handmatig beheren aangevinkt. Wie kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek slepen in itunes van bibliotheek naar iphone gaat niet meer | char991 | iPhone algemeen | 5 | 28-12-15 11:44 |
Windows: Kan geen muziek meer naar iphone slepen | Arend01 | iTunes | 0 | 29-07-11 15:44 |
Windows: Muziek van ITunes naar map slepen | Stefandaman | iTunes | 2 | 20-10-10 12:06 |
Windows: Iphone 3g + 3gs op iTunes - kan geen muziek naar 3gs slepen vanuit bieb | Mar10 | iTunes | 0 | 29-06-09 15:06 |
|
|