dubbele muziek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ben net nieuw hier dus ik weet niet of ik goed zit dus ,voor mijn muziek en de kids staat alles in itunes maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dubbele muziek
hallo ben net nieuw hier dus ik weet niet of ik goed zit dus ,voor mijn muziek en de kids staat alles in itunes maar ook op mijn pc dus dubbel dus mijn vraag is kan dat er niet af en alleen in itunes .Wie kan mij helpen AUB want zo ben ik een hoop gig kwijt alvast bedankt gr wim
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je die muziek in iTunes importeert dan komen die deuntjes in een bibliotheek. Die bibliotheek kan je op de Mac vinden onder Muziek -> iTunes.
De map(pen) op de Mac waar de deuntjes uit geïmporteerd werden kan je dan verwijderen. |
|
|||
|
|||
dubbele muziek
dat heb ik een keer gedaan en toen was ik alle muziek kwijt kun je mij in simpele tekst uit leggen hoe ik dat moet doen volgens jou mvrg wim
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 januari 2013 om 18:58 ---------- ps ik heb geen mac maar een gewone pc |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus alles wat ik in frostwire (shared) heb staan kan ik dus verwijderen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat is een programma om muziek binnen te halen en die slaat dat op in een map shared en dan sleep ik hem naar itunes mvrg wim
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sleep niet te veel maar gebruik de importeer functie zoals ik dat in het plaatje in mijn vorige post heb aangegeven. Met dat gesleep kan soms wel eens iets misgaan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dubbele toezending | bekside | KPN | 7 | 28-12-12 11:45 |
dubbele adressen | stephietje | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 00:00 |
Dubbele afspraak | Jerjolmic | iPhone algemeen | 0 | 03-02-10 16:51 |
Dubbele icoontjes... | sannetjeislief | Archief | 1 | 19-01-10 12:47 |
Na muziek synchronisatie dubbele albums | mitchell1984 | iTunes | 3 | 01-11-09 20:00 |
|
|