eerder gedownloade apps overzetten tussen 2 laptops discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb eerder vandaag een nieuwe laptop gekocht, en daar de nieuwe itunes opgezet. Nu wilde ik de apps die opgeslagen staan in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eerder gedownloade apps overzetten tussen 2 laptops
Hallo allemaal,
Ik heb eerder vandaag een nieuwe laptop gekocht, en daar de nieuwe itunes opgezet. Nu wilde ik de apps die opgeslagen staan in de mobile applications folder van mijn oude laptop, overzetten naar mijn nieuwe. Dat is allemaal gelukt maarr, ze komen niet in itunes te staan bij apps ofzo. Alleen nieuwe overgezette aankopen van mijn ipad. iemand een idee hoe ik de rest erbij kan krijgen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zal de volledige iTunes bibliotheek moeten overzetten, incl. de indices, van de oude computer. Eventueel zou dit kunnen met Windows Easy Transfer.
Nu heb je gewoon een nieuwe iTunes bibliotheek aangemaakt. |
|
|||
|
|||
kan je een backup maken van de bibliotheek en die op een ext. hd zetten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps | Kitty0101 | iPhone Apps | 17 | 23-11-13 16:21 |
Windows: Gedownloade apps terugkijken. | Nickert | iTunes | 1 | 21-06-10 21:18 |
hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden | arcovandermeij | iPhone Apps | 1 | 19-06-10 17:41 |
iPhone: [1.1.3] Na jailbreak niet mogelijk apps te installeren die er eerder al op stonden.. | Bur | Jailbreak | 0 | 29-01-08 16:38 |
|
|