Probleem met machtiging computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Sinds enige tijd krijg ik steeds een melding in iTunes dat Deze computer niet langer is gemachtigd voor apps die zijn geïnstalleerd op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met machtiging computer
Goedemorgen,
Sinds enige tijd krijg ik steeds een melding in iTunes dat Deze computer niet langer is gemachtigd voor apps die zijn geïnstalleerd op de iPhone. Iedere keer machtig ik mijn laptop weer maar ik blijf deze melding steeds krijgen wanneer ik mijn iPhone aansluit op de laptop. Iemand enig idee hoe hier vanaf te komen? Groet, Danny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...achtiging.html kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Computer machtiging | EyeGZM | iTunes | 27 | 08-02-14 20:18 |
Mac OS X: Probleem met machtiging. | joshoogerwerf96 | iTunes | 0 | 06-03-11 18:13 |
Mac OS X: ITunes Machtiging probleem | karaat | iTunes | 4 | 24-12-10 16:31 |
Windows: Machtiging probleem | soofpchulp | iTunes | 1 | 28-06-10 21:01 |
probleem machtiging | rolands | iTunes | 3 | 31-05-09 12:36 |
|
|