Ipad al in gebruik, Itunes wil Ipad instellen als nieuw apparaat discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al tijdje een Ipad in gebruik, deze had ik ingesteld met mijn Apple ID van mijn Iphone. Nu wil ik m updaten via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad al in gebruik, Itunes wil Ipad instellen als nieuw apparaat
Ik heb al tijdje een Ipad in gebruik, deze had ik ingesteld met mijn Apple ID van mijn Iphone. Nu wil ik m updaten via Itunes maar mijn Ipad wordt gezien als nieuw apparaat of ik kan een reservekopie terug zetten van mijn Iphone wat ik ook niet wil.
Iemand een idee hoe ik dit oplos in Itunes? De reservekopie maken via Icloud duurt wel heel erg lang (5 tot 6 uur staat in beeld) dus heb hier ook geen vertrouwen in en duurt wel heeel erg lang! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er wordt elke dag een backup gemaakt via iCloud. Je zou het nog eens op je PC kunnen doen. Je kan hem gewoon updaten, je verliest daarbij niet je bestanden. Alleen als je je iPad herstelt, maar je gegevens kan dan teruggezet worden dmv een backup!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes ziet iPad als nieuw | jeffrey52 | iTunes | 1 | 01-08-11 00:39 |
Houd itunes je backup bij instellen van nieuw apparaat? | borgqueenx | iTunes | 1 | 25-03-11 09:20 |
Toekomst en gebruik Iphone als centraal apparaat | jbruijntjes | Chat en geruchten | 1 | 10-01-10 08:30 |
|
|