Geen sessie met iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5 welke geregeld een probleem gaf bij het maken van een reservekopie. Ik kreeg dan de volgende melding: iTunes kan geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen sessie met iPhone
Ik heb een iPhone 5 welke geregeld een probleem gaf bij het maken van een reservekopie. Ik kreeg dan de volgende melding:
iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone omdat er geen sessie met de iPhone kan worden gestart. Mijn iPhone draait iOS 6.1 zonder JB. Weet iemand hiervoor de remedie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen sessie starten met de Iphone (4) | farhaa | iTunes | 1 | 11-07-11 00:58 |
iPhone: iPhone 3G Pre-activated - Geen back-up: kan geen sessie worden gestart | Floris_k | Jailbreak | 0 | 09-01-11 12:52 |
Windows: Kan geen sessie gestart worden met Iphone | Paraprozac | iTunes | 6 | 10-12-10 14:56 |
er kan geen sessie met de iphone worden gestart | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 11:34 |
iTunes kan geen sessie starten met iPhone | Jpeters | iTunes | 3 | 07-10-10 18:01 |
|
|