error -42408 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan iTunes niet op mijn Mac zetten. Ik krijg de volgende foutmelding:het bestand iTunes libary.itl is onleesbaar omdat het met een nieuwere versie van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
error -42408
Ik kan iTunes niet op mijn Mac zetten. Ik krijg de volgende foutmelding:het bestand iTunes libary.itl is onleesbaar omdat het met een nieuwere versie van itunes is aangemaakt, wilt u itunes nu downloaden? Dan zeg ik ja en dan komt e reen pop up met nieuwe software en datn wordt er gezegd. Er is momenteel geen nieuwe software voor uw computer. Dus dan moet je op stop klikken en daarna geeft ie aan Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan -42408
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat heb je dan allemaal gedaan? Blijkbaar heb je nu een oudere versie dan diegene die de iTunes Library heeft aangemaakt.
|
|
|||
|
|||
geen idee meer
|
|
|||
|
|||
Ik ook niet
Maar het lijkt er heel sterk op dat je een "downgrade" hebt gedaan van iTunes. En dat gaat zo maar niet omdat iTunes in OS X geïntegreerd is. De iTunes bibliotheek is nu blijkbaar vernaggeld. https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Error detecting device (lockdown error -5) | IphoneIpodTouch | Jailbreak | 1 | 25-05-12 22:10 |
ATV Flash "Playback error" en "an error occurred loading this content | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 03-01-12 01:25 |
Error 6 | kabirq | iPhone algemeen | 0 | 11-10-10 12:42 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
Error [6] | Bennoo | Archief | 2 | 18-08-08 21:12 |
|
|