Itunes kan iPhone 4 niet vinden Na mislukte sychronisatie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemiddag ik was vandaag mijn iPhone aan het synchroniseren en toen ontkoppelde ik mijn iPhone perrongelijk en nu kan mijn itunes mijn iPhone niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes kan iPhone 4 niet vinden Na mislukte sychronisatie
goedemiddag
ik was vandaag mijn iPhone aan het synchroniseren en toen ontkoppelde ik mijn iPhone perrongelijk en nu kan mijn itunes mijn iPhone niet meer vinden. ik heb al een set uit gevoerd op mijn iPhone maar hij kan hem nog steeds niet vinden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De synchronisatie is nu in een ongedefinieerde toestand. Als herstarten (uit- en aanzetten) van de iPhone niet helpt dan probeer het met een harde reset. De kans is nu ook groot dat er heel wat "overige data" aanwezig is op de iPhone.
|
|
|||
|
|||
na dat allemaal gedaan te hebben mezelf bedacht dat het misschien slim was om mijn laptop opnieuw op te start en dat hielp dus hij doet het weer
|
Labels |
iphone4, itunes11.0.2.26 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes kan de bibliotheek niet vinden | rvldj | iTunes | 1 | 19-04-12 17:11 |
iPhone: iTunes kan de iPhone niet meer vinden na jailbreak? | farhaa | Jailbreak | 0 | 04-01-12 19:12 |
iTunes kan iPhone en iPad niet vinden | kenny123 | iTunes | 0 | 06-04-11 22:36 |
itunes kan iphone niet vinden | packman | iTunes | 6 | 05-03-10 19:49 |
iPhone: Na jailbreak kan iTunes iPhone niet meer vinden | Djurres | Jailbreak | 2 | 08-09-09 18:47 |
|
|