Alleen laatste backup discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom kan ik enkel de laatste backup terug plaatsen met iTunes? Ik kan geen eerdere backup kiezen hoewel ik vaak een backup maak via iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alleen laatste backup
Waarom kan ik enkel de laatste backup terug plaatsen met iTunes?
Ik kan geen eerdere backup kiezen hoewel ik vaak een backup maak via iTunes naar de computer en icloud iTunes is up to date |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik dan zorgen dat iTunes een volledige nieuwe backup maakt dat ik bv een backup kan kiezen van bv 1 maand geleden ?
|
|
|||
|
|||
Een manuele backup maken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor Windows: Je moet even naar: AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup gaan en daar vind je je laatste Backup.die kopieer je,en sla je in een ander aangemaakt mapje op.
De reserve kopie in iTunes wordt inderdaad telkens overschreven. Alleen een teruggezette reservekopie blijft staan,en kan je zien in het overzicht. |
|
|||
|
|||
Ik maakte ook steeds nieuwe mapjes aan maar ik dacht dat dit eigenlijk niet de beste manier was.
Dan zal ik het toch zo maar verder doen. Bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
Alleen terugzetten van foto's uit backup mogelijk? | stellaferox | iTunes | 1 | 05-10-10 22:39 |
Alleen foto's uit Iphone backup halen | happydaddy | Muziek, foto & video | 3 | 24-10-09 13:59 |
Schone iphone.. alleen contacten backup | dbartelink | Archief | 1 | 31-08-09 18:20 |
Nieuwe installatie 3.0 met alleen sms backup | Thyzb | iPhone algemeen | 0 | 18-06-09 22:42 |
|
|