Itunes (11.1) wil blijven configureren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mogguh! Ik ben geen nieuwe hier maar dit is wel vaag vind ik! Heb 2 pc's met Itunes 11.1. Nu heb ik gisteren mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes (11.1) wil blijven configureren
Mogguh!
Ik ben geen nieuwe hier maar dit is wel vaag vind ik! Heb 2 pc's met Itunes 11.1. Nu heb ik gisteren mijn Iphone naar het volgende level gebracht met Ios 7. Allemaal gelukt en draait als een zonnetje, maar op 1 zegt hij geen contact kan krijgen en de ander wil blijven configureren als nieuw of herstellen naar. En ik wil er muziek bij knallen maar op deze manier kan ik helemaal niets. Ook via Mediamonkey kan hij niets..... PLEH! Iemand nog ideeen?!?!? Hoor het wel! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al gelukt bedankt voor de reacties..... Slotje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes wil iphone opnieuw configureren | Brimme | iTunes | 8 | 29-07-15 20:26 |
iPad: wil niet opnieuw configureren of reservekopie herstellen | zucht | Jailbreak | 0 | 06-04-12 00:02 |
Windows: HELP! Itunes wil steeds opnieuw configureren na herstelprocedure | roserose | iTunes | 2 | 27-11-11 15:27 |
Wil niet configureren | shiftyfreak | iPhone algemeen | 3 | 07-08-09 08:21 |
|
|