kan iBook niet syncen - niet gevonden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) iTunes blijft geen melding geven dat hij een iBook niet kan syncen, omdat hij het bestand niet kan vinden. Toch kan ik het gewoon openen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan iBook niet syncen - niet gevonden
iTunes blijft geen melding geven dat hij een iBook niet kan syncen, omdat hij het bestand niet kan vinden. Toch kan ik het gewoon openen.
Ik heb de .epub van mijn iDevice geprobeerd af te halen met iExplorer, maar krijg dan een .epub mapje i.p.v. .epub file. Kan ik die .epub op een andere manier van mijn iDevice afhalen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fout:De iphone kan niet worden gesynchroniseerd de vereiste schijf is niet gevonden. | Merit | iPhone algemeen | 4 | 29-01-11 18:38 |
Apple ID kan niet gevonden worden of WW was onjuist | MacFreak20 | iPhone algemeen | 6 | 02-12-10 16:00 |
Windows: Itunes kan niet worden gevonden | lolapapaya | iTunes | 3 | 05-08-10 19:01 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
Windows: Error: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt... | bastiaan1975 | iTunes | 10 | 26-10-09 23:19 |
|
|