problemen synchr muziek van itunes naar iphone5 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn muziek staat onderverdeeld in div genres. Bij synchr (iphone5) staan div albums toch onder een ander genre?? Ook staan er dan genres op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen synchr muziek van itunes naar iphone5
Mijn muziek staat onderverdeeld in div genres.
Bij synchr (iphone5) staan div albums toch onder een ander genre?? Ook staan er dan genres op mijn iphone die Niet op mijn computer staan. Ok heb mijn iphone al helemaal leeg gemaakt en toen mijn muziek via de kolom genres opnieuw geinstalleerd,Geen verbetering. Wie kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: iTunes syncroniseert geen muziek naar iPhone5 | maeyen208 | Muziek, foto & video | 3 | 04-01-14 20:46 |
Muziek van iPhone5 naar iTunes? | jrkarss | iPhone algemeen | 1 | 25-08-13 09:11 |
Muziek: muziek op iphone5 via itunes lukt niet | missbella | Muziek, foto & video | 0 | 12-05-13 18:57 |
Windows: Problemen bij overzetten muziek van iTunes(pc) naar iPhone5. | Gc5 | iTunes | 8 | 31-01-13 01:39 |
|
|