Op iPad aangeschafte apps worden niet meer automatisch in iTunes op de pc gezet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds iOS 7 worden de apps die ik op mijn iPad aanschaf niet meer in iTunes op mijn pc gezet zodra ik iTunes opstart. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op iPad aangeschafte apps worden niet meer automatisch in iTunes op de pc gezet
Hoi,
Sinds iOS 7 worden de apps die ik op mijn iPad aanschaf niet meer in iTunes op mijn pc gezet zodra ik iTunes opstart. Dat was wel het geval in iOS 6 en de vorige versie van iTunes. Dit vond ik wel zo gemakkelijk, wie weet of er een een of andere instelling is die ik moet wijzigen om dit weer voor elkaar te krijgen? Vast bedankt. Ineke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super! Dank je wel voor je snelle reactie.
Hij doet het weer. Soms kun je je zo blindstaren op iets. Ineke |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn films worden niet meer automatisch naar itunes geplaatst | anoniem345 | iPad algemeen | 14 | 01-01-13 17:23 |
iPhone: Apps worden na jailbreak niet meer geinstalleerd of verwijderd via Itunes | Exclusiivez | Jailbreak | 1 | 25-05-12 17:46 |
Niet alle foto’s worden op me iPad2 gezet | jelmerbosma | iPad algemeen | 3 | 09-10-11 17:49 |
Video: Niet alle eigen video's worden op de iPhone gezet. | zdenek | Muziek, foto & video | 2 | 16-08-10 11:20 |
geluidicoon blijft in beeld staan en kan niet zachter gezet worden. | gon1234abcd | iPhone algemeen | 10 | 19-08-09 09:41 |
|
|