//

Niet alle foto’s worden op me iPad2 gezet

Niet alle foto’s worden op me iPad2 gezet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb net een nieuwe iPad2 32gb aangeschaft en nu wil ik een aantal albums die ik in iPhoto heb gemaakt via iTunes op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-09-11, 13:34
jelmerbosma jelmerbosma is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 34
Standaard Niet alle foto’s worden op me iPad2 gezet

Hallo!

Ik heb net een nieuwe iPad2 32gb aangeschaft en nu wil ik een aantal albums die ik in iPhoto heb gemaakt via iTunes op mijn ipad zetten.

Als ik via iTunes een aantal mappen probeer te syncen worden niet alle foto’s op me iPad gezet..

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

BVD
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-11, 14:42
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

De iPad leest geloof ik een bepaalde map uit op het opslag kaartje. Ik dacht ../DCIM/ of zoiets. In ieder geval de map / locatie die je camera ook gebruikt. Als je de foto's vanaf je computer daar in zet, lukt het misschien.

Maar waarom synchroniseer je die foto's op je PC niet gewoon via iTunes? (Klik links op je iPad onder 'apparaten' in iTunes. Kies voor het tabblad 'Foto's' en kies dan de map(pen) met foto's op je PC die je op je iPad wilt hebben / vink de mappen met foto's aan die je wilt synchroniseren)
  #3  
Oud 09-10-11, 15:36
gjderooij gjderooij is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ja, ik heb hetzelfde probleem en synchroniseer de foto's wél met Itunes op de manier zoals hierboven beschreven.
Bij mij gebeurt het volgende: als de foto's door Itunes zijn "gelezen" dan start Itunes met "optimaliseren". Na 2 of 3 foto's te hebben geoptimaliseerd stopt Itunes met werken?! Foutmelding is dan: Itunes werkt niet meer....

Weet iemand misschien hoe je dit oplost?
ps. Ik werk ook met de Ipad2 en 32 GB.
  #4  
Oud 09-10-11, 16:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jelmerbosma Bekijk bericht
Hallo!

Ik heb net een nieuwe iPad2 32gb aangeschaft en nu wil ik een aantal albums die ik in iPhoto heb gemaakt via iTunes op mijn ipad zetten.

Als ik via iTunes een aantal mappen probeer te syncen worden niet alle foto’s op me iPad gezet..

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

BVD
Gebruik anders eens photosync
Weet wel niet of dat mee mappen gaat,in feite nog nooit opgelet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) RuudM123 iTunes 4 24-12-10 22:17
Video: Niet alle eigen video's worden op de iPhone gezet. zdenek Muziek, foto & video 2 16-08-10 10:20
Trouwe cliënten worden opzij gezet door T-mobile breaksblue Odido (T-Mobile) 4 21-07-10 20:23
Nieuwe Hyves vrienden worden bij contacten gezet libia iPhone Apps 1 06-07-10 10:00
geluidicoon blijft in beeld staan en kan niet zachter gezet worden. gon1234abcd iPhone algemeen 10 19-08-09 08:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:06.