Automatisch verwijdern van PC? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) is het mogelijk om bij verwijderen uit iTunes ook automatisch het nummer van de PC te verwijderen? sorry voor noob question, maar kan het echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch verwijdern van PC?
is het mogelijk om bij verwijderen uit iTunes ook automatisch het nummer van de PC te verwijderen?
sorry voor noob question, maar kan het echt nergens vinden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je een nummer uit iTunes verwijdert staat hij dus nog gewoon op de computer, iTunes is een programma die voornamelijk over je ipod/iphone gaat. volgens mij kan je bij verwijderen uit iTunes niet automatisch het nummer van de PC verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Soms krijg ik bij verwijderen van nummers het berichtje of ik het wil behouden op de harde schijf, maar soms dan weer niet. Wanneer het verschil optreed weet ik jammergenoeg niet.
Gz. |
|
||||
|
||||
// Verplaatst
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch aanvullen van apps uitzetten? | justrememberme13 | iPhone Apps | 4 | 10-03-11 14:03 |
Foto's automatisch van iPhone naar PC | slinky89 | Desktop-applicaties | 5 | 21-10-10 01:06 |
iPhone: Automatisch opslaan van SHSH | MyCrackPod | Jailbreak | 5 | 14-09-10 13:11 |
Automatisch volledig sluiten van applicaties | NomenNescio | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 16:17 |
Automatisch verbergen van adres in safari. | GI30065 | iPhone algemeen | 20 | 24-05-09 15:39 |
|
|