Muziek synct niet. Cirkel voor liedjes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds de update naar iTunes 11 het probleem dat de muziek die niet uit de store komt, niet synct met mijn iPhone. Er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek synct niet. Cirkel voor liedjes
Ik heb sinds de update naar iTunes 11 het probleem dat de muziek die niet uit de store komt, niet synct met mijn iPhone. Er komt dan een gestreepte cirkel voor het liedje staan en het wordt ook grijs aangeduid.
Zijn er mensen die dit ook hebben en een oplossing voor hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon paar keer achterelkaar syncen en vooral geduldig zijn. Dit probleem had/heb ik ook regelmatig.. Na meerdere pogingem lukt het wel
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook last van gehad, wat voor mij de oplossing was:
Alle muziek afvinken ( selectie van muziek dus niet alle muziek gekozen), maar toch laten synchroniseren met muziek (0 nummers dus). Daarna alle gewenste muziek aanvingen en toen deed hij het wel. Opgelet: Daarna was extra muziek aanvingen ook geen op.ossing wnt deze verscheen niet op m'n iPhone. Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S synct niet: grijs en cirkel | tiboow | iPhone algemeen | 1 | 13-10-12 21:38 |
Liedjes in muziek app niet vetgedrukt | Slovenac | iPhone Apps | 0 | 14-03-12 18:01 |
Muziek: Muziek synct niet op iPhone en iPad | dat.rooie.ventje | Muziek, foto & video | 8 | 01-11-11 11:50 |
synct muziek niet goed | gewoanrene | iTunes | 5 | 06-05-09 17:41 |
Itunes synct 1,..Gb van de 52Gb aan muziek niet | qboy | iTunes | 1 | 28-03-09 20:47 |
|
|