Reservekopie terugzetten van paar maanden geleden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik wil graag mijn reservekopie terugzetten op mijn iphone van 8 augustus 2013, alleen hij staat niet tussen de reservekopieen waar ik uit kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie terugzetten van paar maanden geleden
Hai,
Ik wil graag mijn reservekopie terugzetten op mijn iphone van 8 augustus 2013, alleen hij staat niet tussen de reservekopieen waar ik uit kan kiezen. Iemand enig idee hoe ik dat voormekaar kan krijgen? Want net stond hij er nog wel tussen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
!!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan ik alleen een filmrol van reservekopie iTunes terugzetten? | JurianB | iPhone algemeen | 0 | 30-09-13 16:01 |
Windows: Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1 | mathijs_ | iTunes | 3 | 08-02-11 13:07 |
Paar maand geleden 2deh. iPhone gekocht op forum, Koper heeft gelogen over zaken. | gvQ | Koopinformatie en ervaringen | 44 | 26-11-10 22:42 |
iPhone: Reservekopie terugzetten van Jailbroken iphone | Shorty007 | Jailbreak | 24 | 15-08-09 21:00 |
|
|