Genre wordt niet weergegeven in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben mijn oude lp's aan het overzetten in ITunes met het programma EZ Vinyl converter maar heb daar problemen mee namelijk als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Genre wordt niet weergegeven in Itunes
Hallo,
Ik ben mijn oude lp's aan het overzetten in ITunes met het programma EZ Vinyl converter maar heb daar problemen mee namelijk als ik het genre opgeef bijv Orgel dan krijg ik dit niet te zien in ITunes maar er staat onbekend. Ik werk nu met Windows 8 Pro en voorheen met met Windows 7 Home Premium waar ik geen last mee had. Kan iemand me vertellen hoe ik dit moet oplossen? Mvrgr Jan de Bont |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Air printer van canon wordt niet weergegeven | Hilko123 | iPad algemeen | 11 | 24-01-12 23:43 |
Mail wordt niet meer weergegeven | janbandsma | iPhone algemeen | 0 | 29-08-11 23:17 |
Wi-Fi teken wordt niet meer weergegeven | thomth | iPad algemeen | 3 | 24-08-10 12:44 |
Afbeelding beller wordt niet weergegeven | pncdejong | iPhone algemeen | 2 | 08-06-09 16:14 |
PDF wordt niet correct weergegeven | LA_Ranger | iPhone algemeen | 0 | 09-04-08 18:25 |
|
|