Kan geen illustraties toevoegen bij albums discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen illustraties meer toevoegen bij albums. Ik heb dit een paar keer kunnen doen en is er in keer mee gestopt. Kan iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen illustraties toevoegen bij albums
Ik kan geen illustraties meer toevoegen bij albums.
Ik heb dit een paar keer kunnen doen en is er in keer mee gestopt. Kan iemand me helpen om dit weer te kunnen doen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik MP3TAG. Waar je hem daarna ook inlaad afbeelding komt mee!
Bassmanjunior
|
|||
|
|||
Hallo,
Wat kan ik met dit programma doen? Ik wil namelijk een afbeelding bij een album plaatsen maar dat lukt me niet meer. Mijn vraag is kan ik dit met MP3tag dan wel doen, ik weet niet hoe dit werkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kan geen albums verwijderen in Itunes | annevdswaluw | iTunes | 3 | 06-08-11 10:27 |
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda | victorcharlycharly | iPhone algemeen | 0 | 21-03-11 23:41 |
kan geen sources toevoegen cydia | stefaaaan | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-02-11 18:14 |
Kan geen bookmarks op iPhone toevoegen | AssyriskaFF | iPhone algemeen | 1 | 06-10-09 13:22 |
|
|