Kan geen illustraties toevoegen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen illustratie toevoegen bij een cd of lp in Itunes. Ik heb er enkele kunnen doen en ineen keer stopt het ermee. Waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen illustraties toevoegen
Ik kan geen illustratie toevoegen bij een cd of lp in Itunes.
Ik heb er enkele kunnen doen en ineen keer stopt het ermee. Waar kan dit aan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet niemand hier een antwoord op?
|
|
||||
|
||||
iTunes opnieuw installeren ?
Computer stuk? Geen internet? |
|
|||
|
|||
De computer is niet stuk en heb ook internet.
Ten eerste heb ik voor de illustraties geen internet nodig want het zijn gedownloade bestandjes van afbeeldingen. Hij doet het een enkele keer en dan stopt hij ermee. |
|
|||
|
|||
Je doet dat onder 'Info tonen' en daar het plaatje toevoegen?
Ik heb gemerkt dat als de bmp ook maar 1 bit te groot is het zonder melding wegblijft. Was dat zat. Ik converteer nu in dBpowerAmp en laat daar de info toevoegen, dan komt die in iTunes wel mee. |
|
|||
|
|||
Het programma dBpowerAmp is volgens mij om wav files te converteren naar MP3 maar dit heb ik niet nodig. Het gaat mij om illustraties toe te voegen bij een cd of lp. dit heeft hij enkele malen gedaan en ineens stopte het ermee mijn vraag was waar komt dit door?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn antwoord was een mogelijke oorzaak: grootte. |
|
|||
|
|||
Ik heb het gevonden wat de reden was dat het niet lukte. Ez vinyl converter maakt wav files aan en dan kun je geen illustraties toevoegen, heb er MP3 van gemaakt en nu gaat het wel.
Bedankt voor de adviezen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen illustraties toevoegen bij albums | janguido | iTunes | 2 | 13-11-13 12:26 |
kan geen sources toevoegen cydia | stefaaaan | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-02-11 18:14 |
ik kan geen muziek meer toevoegen | -Nora- | Muziek, foto & video | 4 | 11-01-11 21:25 |
Kan geen bookmarks op iPhone toevoegen | AssyriskaFF | iPhone algemeen | 1 | 06-10-09 13:22 |
|
|