kan geen bestanden slepen itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) volgend probleem : heb laatste Itunes x64 , ipad2 met 7.04 met laatst JB. Als ik Itunes opstart ( gewoon ) heb ik geen bevoegdheid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen bestanden slepen itunes
volgend probleem : heb laatste Itunes x64 , ipad2 met 7.04 met laatst JB. Als ik Itunes opstart ( gewoon ) heb ik geen bevoegdheid tot synchroniseren maar kan ik wel alle files vanuit verkenner slepen naar Itunes ( foto , muziek , ipa's , video's , noem maar op ) ze komen in Itunes maar worden niet op de Ipad gezet. Als ik Itunes dan sluit en terug opstart met Administrator rechten lukt de synchronisatie wel maar dan kan ik niks slepen vanuit de verkenner naar Itunes ( steeds een verbodsteken . heb al opnieuw geïnstalleerd met of zonder administrator rechten , machtigingen aangemaakt , verwijderd , uitgelogd , terug aangelogd , maar zonder resultaat. iemand nog een idee voor een oplossing ?
groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan muziek niet slepen naar Itunes | Marie76 | iTunes | 0 | 13-01-13 21:44 |
Windows: Kan geen muziek meer naar iphone slepen | Arend01 | iTunes | 0 | 29-07-11 15:44 |
Windows: Iphone 3g + 3gs op iTunes - kan geen muziek naar 3gs slepen vanuit bieb | Mar10 | iTunes | 0 | 29-06-09 15:06 |
|
|