iPhone 4 wil niet verbinden met itunes op pc (windows) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen, ik heb een iphone 4, maar deze wil niet meer met itunes verbinden.... dit is al mn 2e iphone en mn eerste deed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 wil niet verbinden met itunes op pc (windows)
hallo mensen,
ik heb een iphone 4, maar deze wil niet meer met itunes verbinden.... dit is al mn 2e iphone en mn eerste deed het wel gewoon hij vraagt wilt u deze computer machtigen [ja][nee] kies ik optie ja dan maakt hij het geluidje van disconnect met de computer daarna connect die weer maar in itunes verschijnt hij niet. de computer zelf ziet hem wel wat is hier het probleem?? ik heb al geprobeerd om itunes er opnieuw op te zetten maar dat helpt ook niet. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
sorry die had ik nog niet gevonden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone wil niet verbinden met imac in finder | jansnoek | iPhone algemeen | 4 | 14-01-11 13:17 |
Iphone wil niet automaties verbinden met carkit | marbin | iPhone algemeen | 4 | 18-04-10 10:53 |
Pc tript als ik iphone met Itunes wil verbinden | Ratinho | Archief | 7 | 06-12-09 18:53 |
iPhone wil zichtbaar in iTunes maar niet in Windows Verkenner | bjk1975 | iTunes | 2 | 27-08-09 20:51 |
iPhone wil niet goed verbinden met me router | coen0s | Wi-Fi | 5 | 27-09-08 23:30 |
|
|